fashion blogger burberry
Italy,  Outfit,  Winter

Welcome 2016

[:en]I would like to start by wishing you all a wonderful New Year!! This is my first post of 2016, I’ve started this year with a quiet mood and I took advantage of the holidays to walk around my beautiful Rome.
Winter is definitely arrived in Rome, so I’m finally wearing some winter clothes to stay warm. This is a casual outfit, appropriate for a walk in a cold temperature. The dark blue is the main color. in contrast with the light colors such as white and beige of the Forever 21 sweater and the Burberry scarf. I’ve picked my Pierre Cardin bag, perfect for the occasion and for its colors who match with the others in this outfit.

fashion-blogger

burberry-roma

borsa-pierre-cardin

burberry-outfit

burberry-scarf[:it]Mi piacerebbe iniziare augurandovi un magnifico anno nuovo! Questo è il mio primo post del 2016, ho iniziato questo nuovo anno con un umore sereno e ho approfittato delle feste per fare una passeggiata nella mia amata Roma.
L’inverno è decisamente arrivato qui, e posso finalmente divertirmi a indossare i vestiti  invernali e allo stesso tempo tenermi al caldo. Questo è un outfit casual, appropriato per una passeggiata in un luogo freddo. Il blu scuro è il colore principale dell’outfit, in contrasto con i colori chiari come il bianco del maglione di Forever 21 e del beige della sciarpa di Burberry. Ho scelto la borsa di Pierre Cardin, perfetta sia per l’occasione che per i suoi colori che si abbinano bene nel complesso.

italian-fashion-blogger

burberry-blogger

top-fashion-bloggers

fashion-blogger-romane

sciarpa-di-burberry[:]

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow my blog with Bloglovin