beauty,  Lifestyle

Sabon

A few days ago I bought this shower gel and cream from Sabon, I’m now writing about it. I came to know about Sabon last year when I’ve received a Levander shower gel as a present, and I absolutely loved it! This line of shower gel has small pieces of rice that work like a scrub, it makes this product unique. Sabon has also scrubs. The difference between these products is in their components, because the scrub is made with salt and this shower gel has rise.

What I love the most of this Sabon shower gel is its perfume, which contains Levander, Patchouli and Vanilla. There are many products with this scent, like the body cream in the pictures below. This scent is unisex and each time I take a shower I can smell it for a while. This cream  has a Avocado oil in its ingredients, and it absorbs quickly. It’s perfect when you apply it after the shower.

sabon-reviewÈ da un po’ di tempo che ho acquistato il bagnoschiuma e la crema da Sabon, finalmente mi sono decisa a parlavene. Ho conosciuto i prodotti Sabon per caso, quando circa un anno fa mi è stato regalato il bagnoschiuma alla lavanda, da quel momento me ne sono innamorata! Questa linea di bagnoschiuma ha una particolarità che la differenzia da tutti gli altri: ovvero i granelli di riso che fanno anche da scrub. Per essere più precisa, esistono anche gli scrub Sabon, che però hanno il sale, mentre il bagnoschiuma ha il riso (lo so, adesso somiglia più ad un articolo di cucina che di bellezza!).

Di questo bagnoschiuma mi piace molto la sua profumazione a base di Lavanda, Patchouli e Vaniglia, si possono trovare anche altri prodotti, come la crema nella foto. Il profumo è unisex, e lascia un buon odore sulla pelle per qualche ora. Ho notato che appena fatta la doccia rimane un buon profumo anche nell’ambiente, il che è molto piacevole. La crema della stessa linea è a base di olio di Avocado, si assorbe rapidamente e lascia la pelle più morbida.

sabon-roma

10 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow my blog with Bloglovin