An Unconventional Move

Last Thursday I have attended An Unconventional Move, an exclusive event that celebrated the partnership between Mini and C.P. Company, two leaders of the lifestyle. The event was held in the modern Serra of Villa Piccolomini in Rome, and have attended the party the editor in chief of Men Vogue, the editor in chief of GQ Carlo Antonelli and the editor in chief of Vogue Italia Franca Sozzani, which I had the pleasure and the honor to talk with for few moments.

Franca Sozzani is an extremely kind person, she told me that she has been a language student and that she has studied English, French and Russian. I was more than happy to know it because I also study English and French at university. If I can tell you a secret, last year I’ve been secretly sneaking in the Russian class for a semester, but of course I didn’t tell her that.

Lo scorso 19 febbraio si è tenuto l’evento An Unconventional Move per celebrare la collaborazione tra i due protagonisti del mondo del lifestyle: Mini e C.p. Company. L’evento si è svolto nella moderna location della serra di Villa Piccolomini, dove erano presenti anche il direttore di L’Uomo Vogue, il direttore di GQ Carlo Antonelli, e la direttrice di Vogue Italia Franca Sozzani, con cui ho avuto il piacere e l’onore di parlare per un breve tempo. È una persona estremamente gentile, mi ha raccontato che è stata una studentessa di lingue e che ha studiato inglese, francese e russo. Ne sono stata molto felice in quanto anche io studio inglese e francese all’università, e, se posso svelarvi un piccolo segreto, l’anno scorso mi sono letteralmente imbucata per un semestre nelle aule dove si svolgevano le lezioni di russo, ma questo ovviamente non l’ho detto.

mini-cp-company

an-unconventional-move

an-unconventional-move

2 thoughts on “An Unconventional Move

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *